2014. december 16., kedd

Sziasztok! Ez nem rész.. arra gondoltam mondok pár mondatot magamról, mert leírásban nem szeretném :) Szóval, ha én nem érdekellek akkor ne olvasd tovább ;)



Sziasztok mégegyszer! :D
Az igazi nevem Tamara, de nem szeretem. 15 éves vagyok és 9.-es. Nagyon szeretek írni, de ez még elég gyenge próbálkozás... Amúgy táncolok. És szabad időmben fotózok.



 Egy kis érdekesség a blogról:

A főszereplőnek (Natasának), azért lett öccse, mert nekem is az van. Amikor a lány Andrissal van azt a részt nehezebb írnom, mert az a fiú tulajdonképpen a testvérem. Ő az egyetlen karakter, akit igazi ember tulajdonságával ruháztam fel. A blogot már tavaly év vége felé elkezdtem írni, de nyáron ez abba maradt. Ezt régen csak akkor írtam, amikor szomorú voltam... de már bármikor jön az ichlet írni kell :D De, amikor rossz kedvem van szerintem sokkal jobban írok. De még úgyse jó.
Leírok még egy érdekességet(ha ezt annak lehet nevezni). A blogot én elősször egy füzetbe írom ami mindig nálam van. És a margónál tele van fogalmakkal amiket felakarok használni.



Hát ennyi lenne! Ha végig olvastad köszönöm, ha nem az se baj. Mondjuk akkor nem látnátok a végét..... Éljen a Tamara logika... Na sziasztok! :S ♥

2 megjegyzés: